Shutter Island

Ikväll blev det mat först på Spicy, det finns nog ingenstans där man får maten likasnabbt som där. Starkt men gott. Sen efter mat gick vi på bio Shutter Island, så har du inte sett bion och ska se den så sluta läs nu.

Filmen var väl ganksa så bra egentligen, men vad fan var det med slutet, jag trodde helt seriöst att jag själv hade blivit psyk sjuk där ett tag. Jag satt och väntade på kvinnan i grottan skulle komma och rädda honom, men icke det nej. Jag fattade verkligen inte att han var psyksjuk, det var inget man kunde förstå i början, eller inte jag iaf. Jag var helt fast vid att personalen var dumma i huvudet.. Men kul med en film som man inte kunde förutspå slutet..
Jag hade egentligen velat se Flickan från ovan, men E fick välja.. Nästa gång blir det min tur, kanske lagom när Sex And The City 2 kommer ut? ;) Har för mig jag läste att den skulle gå på bio i juni..
Var någon mer som dom visade reklam på som jag skulle vilja se, men minns då inte titeln förstås.

Imorn ska jag tillbaka till verkligheten igen.. På tisdag har jag lönesamtal. Kan ju alltid hålla tummarna för en bra lönehöjning..
Sen hoppas jag på att lite lägenheter kommer ut, fanns en lgh som vi var intresserad utav som kom ut i fredags, men sen efter några timmar så var den borta? Konstigt..

Snart dags för natten. Blä! Se om man kan somna inatt, är ju bäst på att förstöra dygnen när jag är ledig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0