Shoppat

...

Igår när jag gick och la mig så tänkte jag att jag skulle gå upp tidigt och åka ner på stan och handla tränigskläder och sen kanske träna. Jag vaknade inte speciellt tidigt men kom ner på stan men har ingen som helst lust att åka och träna. MEN nu har jag ju iaf sakerna till att träna. Jag skulle behövt köpa en sport bh men får väl köra med vanlig, de får väl duga, så länge jag inte ska ut och springa så går det. Skorna får jag ju betalada av jobbet, får bara lägga ut nu och får pengarna sen. Kläderna gick bara på 286:-, billigt. Två par mjukisbyxor, ett par långa och ett par korta, och två par linnen. Från New Yorker.

Får se om jag får övningsköra lite idag också. Vill vill!

Imorn är det jobb, sen på kvällen ska jag fasen se GP, nu ska jag inte missa det. Men tydligen så är svt24 blåsta och sänder inte alla heat, är tydligen bättre att se på svtplay.

Gbye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0