Ledig i 3 dagar..

Jobb var lugnt, avslutade veckan med ett städ.
Solade en stund efter jobb, försöker ligga på mage och sola ibland, men det är så obekvämt, för jag vet inte vart jag ska göra av huvudet, ligger jag åt ena hållet som är bekvämt så blir ju bara den sidan brun. Ligger där och pinar en stund innan jag ger upp och lägger mig på rygg igen.

Har precis tittat på Eurovision semi. Anna gick då inte vidare, borde inte melodifestivalen läggas ner nu? Lika bra att ge upp? Musiken är ganska trist i huvudtaget.

Imorn har jag att göra, tvätten från igår är inte på sin plats, och allmänt stökigt bara. Men jag har ju hela dagen på mig. Mamma och pappa är här runt 19 tiden tror jag. Då ska jag försöka ha tacosen redo :)

Nehepp, jag borde låta datorn vila, bränn het. Borde nog inhandla en platta som jag kan ha den på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0