Helg i en dag!

Fredagsjobb slut. Mitt sista jobb blev lite småjobbigt, fick rulla en tant i rullstol utan luft, de är fan inte lätt ska ni veta.
Efter jobb la jag mig i solariet, och det gjorde tydligen många andra också. Fick sitta och vänta säkert 15 minuter innan jag kunde sola. Det är så jäkla kokhett i dom där små rummen att man svettas lika mycket när man kliver ur solariet.

Kom hem och skulle försöka ringa hem, men neeej då funka inte internet IGEN, så alltså funka inte fonen heller. Men efter en stund när jag ryckt i varje sladd så verkade det komma igång igen, så nu har jag precis lagt på luren med maaaama.
Datorn är kokhet, som alltid, borde kanske skaffa en platta och ha den på, kommer ju skålla(?) mig själv annars.

Nu tänker jag vila en snabbis, sen får det bli tacopaj ikväll, för då finns det mat imorn också, smart va?=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0