Goodbye my lover

Bara några få timmar innan kärleken beger sig.
Elen gick för ett tag sedan, blev allderles svart i hela stan, så vi gick ut på balkongen och tände lite ljus, blev lite mysigt trots all trafik. Men nu i det igång igen.

Sitter här och letar kläder och skor. På tradera,ebay,gina och nelly. Tradera är lite roligt för man kan hitta kläder och skor som kanske inte resten av sverige har. Ebay är ju inte på svenska men la ett bud på en guess väska, dom är så läckra. Men dom är för dyra för att jag ska gå och köpa en ny. Gina är så jäkla trist, det är bara basic kläder där. Nelly har ganska så många snygga skor för bra priser, speciellt nellys egna skor, men då är det 12 cm klack, jag tror inte jag kan gå på det. Kan någon? Alltså utan att det ser helt mong ut? Men på tradera har jag ändå budat lite, men det är sån liten chans att jag vinner något.
Jag vill ha ett par ljusa jeans som är slitna och ett par svarta skor med okej klack. (Inte över 10 cm)

Ingen klänning från Nelly ännu, hoppas den kommer imorn.
Imorn ska det gymmas. Måste även prata med mamma om hur vi ska göra nästa vecka, jag fick ledigt på fredagen. Mamma ville nog gärna åka upp och E verkar vilja åka ner. Så träffas lär vi ju göra iaf :D

Fyy vad jag kommer sakna E! Vakna upp utan honom i 5 dagar. Jag har så svårt att somna ensam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0