Dumma dumma människa.

Alla ni bloggläsare har väl åtminstone hört talas om BellaTyra show? Och vem var inte med idag om inte självaste Kissie. Så det var jag bara tvungen att se på, såg inte allt men det räckte med det jag såg. Vad är det för människa? Ljuger och redigerar bilder och är bara allmänt uppkäftig och elak. Hon kanske tjänar pengar nu på sin blogg, men jag tror fan inte det kommer gå bra för henne senare i livet. Inte om hon vill något vetigt med det. Vem fan vill anställa henne? Alla ser henne som Kissie. Nej fyfan blåstare brud får man nog fan leta efter..


Över till annat. Jobbat idag, var ganska så lugnt. Tjänade lite extra eftersom det är röd dag och då tjänar vi som en helg. Hem och tänkte vila en stund, men då skulle någr av E´s vänner och hålla på med papper. Så ingen vila för mig. Och jag har precis fått i mig lite mat, vi åkte ner till Ica ettan, fick bli chili con carne. Ja det gick ju i iaf.
Jobb imorn med. Funderar på om jag ska träna efteråt, E skulle egentligen följt med med han ska på after work så jag får gå ensam. Så då blir det nog lite senare, så man slipper alla köer till maskinerna. Men få se imorn om jag har ork eller lust, annars får det bli på söndag.

Nu blir det dusch sen tror jag faktiskt att jag ska sova.. Trött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0