Buhu!

Var upp tidigt idag, sa hej då till älskling. Redan tomt även om det bara gått några timmar. Har inte hört något från honom ännu men hoppas att han hör av sig. Man blir ju lite orolig annars..

Somnade om några timmar efter han åkt, pratade lite med mamma, vi försökte kolla på köksluckor, hon i ikeas tidning och jag på nätet, det gick sådär..
Sen begav jag mig till gymmet, svettades så in i hvete. Hem och åt lite, sen dammsög jag lite. Sen iväg och handla lite. Åt igen och nu har jag slut på ideér av vad jag ska göra.

Fick hem klänningen från Nelly idag, den verkar passa bra, har bara lite problem att dra upp dragkedjan utan hjälp, så E får hjälpa när han kommer hem. Vann även ett par skor på tradera, men de tar väl några dagar innan dom kommer för dom skickas från thailand verkar det som. Nu är det nästan så jag hoppas jag inte vinner något mer, är egentligen pank för längesen.

Ska nog faktiskt läsa lite teori nu.. Något som gör att tiden går lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0