Stress


                                              Laurent Wolf - No stress


Jag har aldrig innan varit det personen som har varit stressad mycket, men just nu känns det som jag är inget annat än stressad, varav min gäspningar troligen kommer ifrån. Skitdrygt!
Jag vet inte varför jag är stressad, om det är jobbet eller något annat?! Men jobbet är nu som det alltid annars varit, ja nästan iaf. Undra om stress känsligheten kan ändras genom åren? Måste nästan vara så.

Det hade inte varit fel att åka en vecka till värmen och bara koppla av och inte tänka på något annat än sig själv. Men var ju nyss i Tallinn så jag får väl nöjja mig ett tag, och snart åker jag hem till Vetlanda till familj och vänner. Men det bästa vore om vi snart hittade en lägenhet, så vi kan packa ihop våra saker och flytta så snart som möjligt. Jag bara längtar till dagen vi har skrivit på kontraktet och vi kan flytta från denna lägenheten som har en toalett för dvärgar, och sen kunna gå ut på en balkong utan att höra en jäkla massa bilar och lastbilar, och snart kommer alla brummande motorcyklar farandes också, gärna på natten ska man köra också, och helst på bakhjulet. Ser skit kul ut, men inte utanför vårat fönster TACK :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0