Tvätta tvätta hela kvällen låååång

...
Detta är vårat kvällsnöje idag. Och som jag visste när jag sköt upp på det sist så är det väldigt mycket, 6 maskiner tvätt. Lite lagom sådär. Nej! Just därför ska man inte skjuta upp på det. Men skönt med rena kläder, det började se fattigt ut i byrån, bara massa kläder som jag knappt använder som fanns kvar.

Jobb idag gick väl som vanligt, vi fick tårta på jobbet, snällt av jobbet att bjuda, fick även något presentkort på någon pocketbok. Kanske ska in och beställa till resan? Om man får tråkigt på stranden. Jag blir lätt rastlös.

Imorn blir de inte så lång dag, jag tänker försöka hoppa över min rast och sluta tidigare, hade ändå fått sen rast. Måste bara förbi Varsam påvägen hem åt min käraste moster. Eller om jag tar det på onsdag efter körlektionen. Får se hur jag gör.

Men nu är det dags att ta upp tvätten och sen ska den vikas in, annars lägger sig katterna på kläderna och hårar av sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0