Onsdag

Ska snart cykla ner till körskolan.. Har ingen lust men måste väl då!
Kollade precis igenom hur mcyket jag köpt kläder och sånt för på en månad, det är fan inte konstigt att pengar försvinner, jag trodde jag brukade handla för ca 1000:- varje månad men är tydligen nästan uppe i 3000:- kanske inte är så mycket för några men det är mycket för mig. Och då köpte ändå mamma kläder till mig maj månad. Så skärpning för mig och kläder. Konstigt för jag tycker inte jag har så mycket kläder..
På tal om kläder så fick jag hem mina bikinitrosor idag, dom verkar helt okej, men känns som om dom kommer åka in i baken på mig.. Åhh!

Men nu ska jag cykla ner och försöka köra bil..... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0