On my way

Jaha då var senila Lina i farten, köpte en käpp till min moster igår, hade med mig den överallt för att inte glömma den. Och idag när jag letade efter den så hittade jag den inte PANIIIIK, ringde venzia där jag köpte mat igår, ringde jobbet, men valde att åka dit, dom hade letat efter en större käpp så dom hittade den inte, men jag hittade den som tur va. Puuuh! Så nu är den med mig hem.

Gick på stan en snabbis och letade bikini underdel, men såna som jag vill ha kommer ju åka in i baken, åh!! Och sen är många slut, en är ju lite sen för att leta sånt nu egentligen.
Sen körlektion, den gick bra, inga krockar. Men jag kommer nog boka 10 lektioner till, men sen får det vara slut. Det höll läraren med om. Är inte så mycket kvar egentligen och nu har jag uppehåll några veckor för först har jag min semester sen har han, och jag vill bara köra med honom faktiskt, känns bäst så. Kanske värdelöst med 20 lektioner men bättre att vara säker på vägen känner jag ju själv, än att ha körkort och ändå inte kunna något. Men det får bli mycket övningskörning nu med E istället.

Får se om jag får med honom att ta första doppet, undra om de är kallt?

Imorn bär det av till Smålando! Jippiiii!

 

Undra om det kommer städas av sig själv om vi åker och badar, för jag råka glömma(orka int)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0