My shoooes

Glömde helt bort att skriva att skorna från Thailand kom i torsdags, över en månad försent. Men dom kom tillslut iaf, vilket var tur. Sprang även in på skokanonen och köpte på mig ett par smidiga som jag kan ta med mig då vi åker, för dom smidiga jag har nu finns nog chans att dom hoppar av om vi hyr vespa, dom sitter lite löst.

Håller på och letar sommarkläder, men de flesta kläderna jag har kvar från förra året är stort, jag gick ner lite mer efter förra sommaren. Och förra året kunde jag ha mycket som jag hade innan jag gick ner i vikt, men nu hänger mycket lite för löst. Kjolar och sånt syns inte såå väl att dom är för stora om dom inte åker av. Men nu stannar endel av kläderna inte ens kvar uppe. Blää! Och på jobbet ska man ha kjolar och klänningar som går över knäna, och tydligen har jag bara kjolar som är under knäna som passar utan att åka av. Så imorn efter jobb får det bli lite kjol eller klänning letning. OCH bikiniunderdel. Jag som inte skulle handla kläder.. Ska ju bli varmt imorn så det får bli leggings med kortkjol.. För leggingsen går minsann över knäna. Helt seriöst, vafan säger man, över knän när det är lång kjol eller under knä? Blev mongo på detta inlägg för jag blev tvungen att tänka så mycket..

Slänger in en bild på skorna istället :)
....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0