Modell för en dag!

Vilken dag. Åkte ner redan vid 12 tiden för att leta klänning på New Yorker, där finns det alltid någon snyggare klänning. Jag hittade en, men blev tvungen att köpa en bh med genomskinliga band också. Var vid skrapan 12.40, det hade blivit uppskjutet 20 minuter så jag fick vänta lite till, gick och köpte nytt ljus till balkongen för det har smält där ute..

Modelldagen började ca 13.30, fick först sitta och vänta på sminkning, efter sminkning fick vi vänta på håret, och sen vänta länge på att bli fotograferade. Och sen vänta i evigheter på att få se korten. Det var kul att ta korten även om det kändes som lite tråkiga kort, som om dom följe något manus, det fick inte se något annorlunda ut, och vissa kort kändes riktigt löjliga. Eller jag kände mig det. 4 timmar tog det sammanlagt och jag hungrade ihjäl. Var nästan skakig när vi skulle börja igång. Så man borde nog äta innan man går in.
Köpte 10 kort, för det var samma pris som för 6.
Blev väldigt nöjd med ett kort..
...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0