Kreta bokad..

...

Här ligger vi och steker om en månad, vi åker den 4.e Juli. 150 m från stranden :) Perfa.
Nu gäller det bara att samla ihop alla pengar som går, ska försöka att inte ta mina körkortspengar något mer. Det räcker nog med att resan blev betald med dom :)
Fan så skönt det ska bli, nu hoppas vi bara att vi hittar kattvakt. Men på något vis löser det sig säkert också, vi har ju nästan 1 månad på oss. Och det som är skönt att när vi kommer hem så har vi 2 veckor kvar av semestern..

Ikväll var jag med Carro och såg Sex and the city 2, jag tycker den var rätt bra faktiskt. Vill inte skriva mer för jag gissar på att fler kommer se den :)

G´bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0