Kattjäklar..

Idag var det extra roligt att vakna upp. Katterna har käkat på sladden till datorn, förbannat så kul!!! Såna onödiga pengar. Hoppas dom fick en liten stöt så dom lärde sig en läxa. Så jag övningskörde ut till Erikslund och köpte ny laddare och sladd och en kylplatta till datorn. Den har ju varit kokhet det senaste halvåret kanske..
Laddaren verkar funka bra som tur va, Media Markt försökte lura på mig en laddare för 6-700, men visste om att det fanns billigare så de kunde dom ju glömma. Elgiganten var bättre.

Så imorn ska jag köra igen, sista innan semestern. Sen lär det väl bli städat här hemma också. Och om det blir fint väder så ska jag försöka sola lite. Fejk brännan från solariet börjar försvinna :( Måste ha lite färg innan vi åker så jag inte bränner mig där..

Nepp dags för att göra lite mat kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0