Getting better

Onsdagen slut också, mina två dagar gick snabbt. Alltid.
Körskolan kändes bättre idag, mycket övning om placering och sånt nu. Jag VET hur man ska göra, men har svårt för att göra det. Men jag lyckades ganska så bra idag ändå.

Har lagt ut min klänning på tradera, kan ju hoppas på att få den såld, den är ju helt oanvänd, så trist att låta den hänga bara. Fast jag säljer den inte för hur lite som helst heller, då behåller jag den hellre.

Ja annars idag har jag inte gjort så värst mycket, men tiden har gått snabbt ändå.
Tror inte jag behöver nästan 3 veckor på mig för att gå ner till 53, gick väldigt snabbt från 55 till 54, jag brukar ligga däremellan. Är nere på 54 nu när jag låg på 55 i måndags. Men kör väl på tills jag är nöjd eller tills semestern börjar. Jag önskar det kunde ta mina lår. Och mina sidor, eller ja ena sidan, jag är missbildad.

Nepp ska väl göra nåra situps innan jag ska sova.. Jobb imorn, buhu buhu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0