....

Blev inge dopp i vattnet, E är för vek och rädd att det var för kallt. Jag ska jäklar i mig tvinga honom att bada i Östanå när vi kommer hem, får väl ta ett nattdopp/morgon dopp som vi gjorde för några år sen :)

Jag tog tag i städningen medans E åkte och pilla me mc.n. Fast jag lämnade toan till honom:) Haha snällt. Tog även speglarna och det tyckte Sture om, så pass mycket att han slickar på dom, tack tack dumkatt!
Igår så rensa jag ut den stora garderoben, en hel svart stor sopkasse slängdes med kläder,och idag slängde jag massor av saker från kyl och skafferiet.

Vad ska man äta för nå? Asiatmaten som blev över är jag just nu inge sugen på, kan jag ta på jobbet imorn om jag tar någon rast. Får se om E har något förslag, försökte precis få tag i honom men han kör väl in de nya däcket...

Ska bli så kul på fredag, jag är nästan mer sån som umgås med släkten än med massa folk som jag knappt känner, och min släkt är lite galna av sig också, så jag får iaf inte tråkigt med dom. Sen är väl dom två yngsta kusinerna med, var ju ett tag sen jag träffa dom. Jag hoppas att E inte får tråkigt fast å andra sidan så om han nu får de tråkigt så kan han ju tänka på att jag Bor här för honom :)

Nehe mat vare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0