Da da da

....
Ja äntligen har paret fått säga Ja till varandra. Men måste det verkligen vara överallt? Räcker det inte med att stackarna fick vara tv bevakade HELA bröllopet. Jag skulle aldrig vilja vara dom. Först tog det lång tid innan han blev godkänd av kungen. Och sen när dom väl ska gifta sig så måste hela Sverige se. Ja eller dom som ville se det på tv förstås. Hur avslappnande kunde det varit?
Visst om jag en dag kommer jag gifta mig kommer inte jag heller vara avslappnad men jag kommer inte ha hela Sveriges ögon på mig. Vilket fall som helst så tycker jag det är lite väl överdrivet. Jättekul att dom har fått varandra och det var fint det lilla jag såg. Men det räcker nu.

Men nu är det nog dags för sängen. En dag till med sovmorgon. Måste prata med mamma imorn och se om vi åker hem dit på torsdag och firar midsommar med dom.Woooow borta från Västerås en midsommar. KORS I TAKET!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0