`Cause i had a bad day!

Usch vilken piss morgon.
En kund så gott som behandla mig som en slav, de få dagar hon är sur så gör hon så. Jag säger sällan ifrån men idag kände jag inte för att bli behandlad som skit. Ja alltså jag blev inte otrevlig men jag sa ifrån. En sån sak kan förstöra hela dagen, skit drygt. Jag kände verkligen inte för att jobba, men man måste ju.

Solen sken hela dagen tills jag skulle cykla hem då skulle det förstås pissregna. FÖRSTÅS!!!
Hem och vila en stund för Sture lät mig inte sova inatt, han lekte med en toalettrulle kl 4, E var uppe så det var därför, annars brukar dom oftast lägga sig när vi gör det.
Sen iväg och handla, fick snålhandla för jag har sparat undan mer än vanligt så jag har inte så gott om pengar kvar denna månaden. Men katterna behöver sin mat och det gör vi också.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan filmen börjar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0