Bra midsommar helg

Jaha så var helgen slut, den har varit toppen. Midsommarafton var väldigt trevlig hemma hos min moster. Kubb och god mat och dricka. Toppen helt enkelt. Midsommardagen var vi allihopa ganska så sletna, men på kvällen åkte vi ut och fiskade, men någon fisk fick vi inte, men skönt att åka båt. Jag hade hellre metat men pappa och E ville ha de stora fiskarna..
Och idag åkte mamma och pappa på trav, vi var kvar en stund, sen åkte vi hemåt, stannade påvägen hos Natalite och fick se hur dom har det. Jättemysigt tycker jag, dom hade endel kvar att göra men känner jag Natalie rätt så kommer det bli läckert när det bli klart. Hon har bra smak :)

Kom hem för en stund sen, katterna är normala, Skilla verkar lite sur som hon brukar i någon timma för att man lämnat henne. Men de brukar gå över om en stund.

Om en vecka vid den här tiden har vi kommit fram till Kreta, åhhh så skönt det ska bli..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0