Bättre nu..

Nu är jag gladare igen. Behövde tydligen tjura av mig lite.
Det finns saker som jag verkligen vill men inte kan få, en av sakerna är väl aldrig och den andra blir inte just nu. Jag vill flytta tillbaka till småland, jag tycker det vore rättvist om vi gav det en chans. Och sen är det som vanligt barn, men det spelar ingen roll hur mycket vi än pratar om det, han kan inte säga när han vill och det förstår jag ju egentligen. Men när man vill något så mycket så vill man ändå inte ta åt sig. Inte jag iaf..

Jag som skulle snåla köpte mat från asiaten idag igen, men halva portionen blev kvar så den får bli min lunch, så egentligen blev de inte så värst dyrt :)

Vi satt ute på balkongen precis, och vem hoppade inte upp på balkongräcket om inte STURE? Dumma katt. Han får nog inte vara med ute längre. Om jag inte kan tvinga på han koppel, men de tror jag inte går.

Kläderna från Nelly har inte kommit än heller, har jag rejäl otur i internetbeställningar eller? Laredoute står de iaf att det tar 5-7 arbdagar så det får jag väl inte förrän slutet av nästa vecka, men det är ju lugnt eftersom jag ska ha dom till KREEETA.. Längtar. Men mina skoooor, vill ha dom nu nu nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0