Wtf?

Åh vad stressad jag plötsligt kände mig med att köpa bostad. IDAG kan man låna 95% av bostadens värde på Ikano banken, men i oktober ska det ändras, då ska man bara kunna låna 85% av bostadens värde, det är ganska så stor skillnad, 10 % mer än innan är väldigt mycket pengar här. Jag vettifan om jag ens får ta ett så stort privatlån, och jag skiter ju inte pengar tyvärr och jag har inte dom pengarna sparade. Så nu känns det som vi verkligen borde hitta en lägenhet innan oktober, ja eller senast i september för det tar väl ett tag innan man skriver kontrakten.
Men man kanske borde köpa något även om man inte fastnar för den jättemycket, för det är oftast ganska så troligt att man säljer med vinst...
Nu hoppas jag att det kommer ut massor med lägenheter inom kort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0