Good night

E kom hem sent igår, men när han kom hem åkte vi ner till stan, åt på kolgrillen, jag åt ryggbiff med rödvinsås, smaskens. Sen vidare till cityfestivalen, mötte upp J&A, gick till öltältet ocg lyssnade på något ganska så bra coverband, vi missade Hoffmaestro :( Idag spelar Rydell&Quick men det får vi skippa eftersom vi ska upp väldigt tidigt imorn. Jag och E åkte karusell, det var evigheter sen som jag gjorde det, så lite kul var det.
Sen vidare till Circus med J&R, trevligt, sen avslutade vi kvällen med langos, sen cykla vi hem igen... Det var en ritkigt bra kväll, lagom mycket alkohol, det är så det ska vara.

Så idag vakna jag utan baksmälla, försöker nu får upp E ur sängen så vi kan åka och sola nånstans. Vill få liite färg innan vi åker imorn. Måste fasen packa klart allt också. Ska nog packa ner kamera och laddare nu direkt..

Hepåre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0