Ge mig lite reegn!

Usch det hade varit skönt om det hade kunnat regna lite över natten, så man kan få lite frisk luft. Mina stackars katter är helt utmattade och orkar inget annat än att leta efter det svalaste stället att ligga på. Och jag toksvettas.

Idag åkte vi ut till björnön en liten stund och sola, men det varade inte länge, sen åkte vi och handlade.
Sen stack jag till coop och köpte nya blommor till balkongen, så jag har städat och planterat där ute. Vaarrmt! Men nu ser de fint ut, E tyckte bara OK, för han påstår att det är lila därute, men färgblind var hans förnamn tydligen.

Till middag idag blev det Ww mat och sen lite stekta grönsaker.

Jag vill åka och bada, men misstänker att det inte blir något med det :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0