Dag 4. Haircut!

Som vanligt sov jag ca 2 timmar inatt, lika död som vanligt? Jepp! Men köpte en sockerfri red bull så jag vaknade till en stund på jobbet. Måste försöka sova bättre nu. Jag orkar verkligen inte vara så död som jag är på jobbet.

Klippte mig efter jobbet, tyckte hon som klippte mig egentligen var kass även om håret blev okej(tror jag), jag gick dit med sne fläta, då borde man väl blöta håret för att se att det blir rakt när man klipper? Det kändes lite som hon tänkte"Jag klipper lite där och lite där" Det tog 10-15 minuter, så ingen direkt seriös hårfrisörska, och sen stör jag mig på att det troligen var en elev som klippte mig, det SKA dom fråga mig om, om det är okej. För när jag bokade klipptid sa dom att det kostade 250, jag betalade 200:-, har aldrig sett henne där innan, utan killen brukar klippa mig. Och då känns de mer seriöst. Så klipp er inte hos TJEJEN hos Salong Adam. Billigt visst, men vafan. Hon gjorde inget med håret alls efteråt. Trist! Men nu är en hel del hår borta.

Nu ska jag ner och hämta min kycklingsallad och E´s kebabtallrik ;) Inte avundsjuk alls.
Sen är det SPEEEEEDWAY!!!

Och äntligen har jag fått prata med mamma, har inte pratat på över 2 veckor. Så lite lite av hemlängtan försvann. Men den kommer alltid finnas kvar.

Nej måste hämta mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0