Lördag

Så har helgen nästan gått, dessa 4 dagar går så snabbt och inte gör jag någon direkt nytta.
J & E kom hit en sväng, vi köpte godis om vi skulle se film, men vi bar vidare till T & M, för att spela tp,grupp tp, min grupp vann tydligen, jag kan säga att jag var inget hjälpsam alls. Svarade jag så var det fel svar :P Jag är inte speciellt duktig på de där.

Sture har börjat ta efter Skilla i hennes läten, hon kurrar på ett mysko sätt och nu gör Sture det också, fast mycket pipigare, han har även försökt klättra i ett träd som vi köpte på Ikea, det får snart slängas ut för det finns knappt några blad kvar, dels för katterna är på det, och dels för den inte får något vatten.

Var iväg och handlade innan, trodde jag ska avlida påvägen hem, pisstungt var det, massa mat + den där jäkla kattsanden som väger balle. Eller ne mer förstås.

E sitter och kollar bil, men Emma var så snäll och lånade ut hennes bil ett tag, väldigt väldigt snällt. Men jag hoppas han hittar en bil snart ändå. Själv funderar jag på hur jag ska göra med bil, för OM jag börjar plugga så känns de lite tufft att ha ett billån.. Men jag vet inte, jag vet inte alls vad jag vill. KBT och florist är lite lockande, men sen är det med löner, ger det något mer att bli florist? Och finns det mycket jobb inom KBT? Många som blir florister öppnar visst ofta eget, ska jag öpnna eget så är det en jäkla massa annat som jag skulle behöva lära mig, säkert något som jag måste läsa till också, egenföretagare eller nå, och det innebär säkert ekonomi som verkar dö trist! Men jag vet inte! ÅH! Det borde finnas en skriven bok till mig, om mitt liv, så ska jag bara följa det, iaf inom jobb världen, resten vill jag styra själv. Men gör jag inget åt det så kommer jag vara kvar inom hemtjänsten och jag LOVAR det vill jag INTE!

Veckan som kommer är det min jobbar helg, men på onsdag ska jag till läkarn, får se om dom hittar något.
Men nu måste jag komma tillbaka till min "mat" igen, känns som det blivit lite väl mycket skräp nu, ingen skräp mat ihelgen men desto mer godis och skit.

Nehe ska in och kika på en kul sida där man läser om folk skickat sms till helt fel person :D Kul att läsa om folk som gör bort sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0