Fredag

Blev lång sovmorgon idag också, fast jag var uppe redan vid 6 med E, vaknar alltid när han ska upp till jobbet. Sen somnade jag om efter ett tag när han hade gått. Det är så skönt att kunna lägga sig igen och sova.

Har bokat tid till läkarn, tänker kolla upp mina gäspningar, alltid bäst att kolla med dom än att leta efter egna svar, och eftersom jag är som jag är, så är skönast för mig att få ett riktigt svar. Inte google svar. Men det dröjer ca 2 veckor till innan jag fick tid, de hade tider tidigare men då jobbar jag. Har ingen komp att ta ut heller. Och nu har jag varit ledig, så jag vill inte ta ut fler lediga dagar heller.

Ska snart börja göra mig i ordning, ska gå till affären, blir nog tacopaj ikväll.

Katterna börjar gå riktigt bra här hemma, gick snabbare än förväntat, visst blir det fight ibland men inget allvarligt :) Hade båda i sängen inatt, så mysigt så..

Nehe dags att vakna till liv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0