Dåliga dagar.

Egentligen borde jag inte skriva nå, för de enda jag gör är och gnäller hur skit jag mår och hur jäkla tråkigt allt är för tillfället. Men varför ska jag låta bli? Jag skriver för mig själv och ingen annan. Jag tycker det är skönt att skriva av sig lite. Fast visserligen så skriver jag inte vad som verkligen händer, men ändå.

Inatt sov jag nog i en timma, sen skulle jag upp och jobba, och konstigt nog så gick det bra, jag höll inte på att somna en enda gång. Jag är sjukt trött i allmänhet, men jag orkar jobba med bara en timmas sömn. Vila efter jobb, sen orkade jag ta tag att plocka undan lite, jag behöver inte gå in på hur sur jag blev. Mitt humör är världens sämsta, jag blir lätt sur och förbannad men blir också glad väldigt lätt.

Nu väntar jag på att oxfilen ska bli färdig, ska bli smaskens. Sen hyrde jag en film, minns dock inte vad den hette. Tror Brad Pitt var med.

Jaja, nu ska gnällmaja sluta skriva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0