Back on track.

Så var denna jobbardagen över. Skönt. Jag vill verkligen börja plugga nu, det ska visst finnas stipendium och endel annat som man ska kunna söka, tänkte med floristutbildningen. Den var ju ganska så dyr.. Svårt. En jobbarkompis hade hittat en KY utbildning som ekonomiassistent, varav 8 månader är praktik, som är jäkligt bra, då är det säkert mycket lättare att få jobb sen. Men jag tror inte jag trivs med kontorsjobb.. Men det finns ändå en chans inom det att man kan jobba sig uppåt. MEN jag blir hellre florist, även om pengarna är mindre, men ett roligare och friare jobb, om man nu som jag vill, vill öppna eget! Jag får fundera ett tag till, men jag vill bestämma mig nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0