2010

Nytt år då. Hade en bra nyårsafton, god mat med trevligt sällskap. Men bakis dagen efter och jag jobbade igår, och ska jobba imorn.
Jag känner att jag har ingen som helst lust med något. Jag vet inte om jag känner mig allmänt nere eller om något är fel. Inget speciellt har hänt men jag orkar inget, allt känns jobbigt. Kroppen känns febrig men det är den inte. Jag förstår inte varför jag är sånhär, jag är trött på att vara sådan.
Jag borde ringa läkarn men jag är nog feg,lat eller rädd. Lite av varje tror jag. Men om jag är så jäkla orolig borde jag ju inte tänka på saken? E tycker mest jag är fjantig, jag har länge trott att något är fel på mig, så inte konstigt att han tröttnar, jag har också tröttnat men ändå så är det alltid något nytt.

Nehe nu tänker jag fortsätta dega framför tv.n


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0