Inga fynd!

Gick upp någorlunda idag, gick upp utan väckarklocka t.om.
Sen fick vi hämta upp J&T, sen ut till erikslund, jag fick ta billiga nisse ensam eftersom dom skulle till media markt. Det var ju sådär roligt men jag hittade EN gardin, och jag menar EN gardin, jag tog fel, vafan de brukar ju inte vara en gardin.. Så jag måste väl tillbaka dit en dag och köpa ännu en till :(
sen lämna av de andra två, sen till chilli, hoppades jag skulle hitta en lampa, men det gjorde jag förstås inte. Tänkte E skulle fått kolla om han hittade några prydnadskuddar som han skulle gilla som vi kunde ha hemma, men han trodde att jag skulle betala för de?!?!?!?! H0h0, jag köper det jag gillar och betalar för de, jag tänker då inte betala för något som han gillar. Naa!!

Tog en sväng om med dammsugarn och sen en "städade" undan en snabbis i garderoben. Bara vänta på att hyllan ska rasa ner.. Får snart inte in mer skit där. Men vill han inte slänga något så får det väl se ut så. Disken är även gjord. Så nu har jag beställt en kebabtallrik och ska vara tråkig och se en stund på melodifestivalen, sen får jag väl plugga lite till, E är ute med vänner så jag kan koncentrera mig på vad som sägs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0