Dag 1, från början!

Jahopp då är man tillbaka på dag 1 igen, var ett tag sen. Känns inte så jobbigt. Det enda som är tråkigt är att man har ingen fantasi om vad man ska äta för något. Kommer nog bli mycket köttfärssås och sallad, kyckling och sallad. Sen lär det nog bli en hel del Ww mat, enkelt att hålla reda på kalorierna då.

Sjukt kallt ute idag,höll på att tappa känslen i benen när jag gick i morse, var säkert 25 minus. Usch, helst aldrig igen. Imorn så är den någon utbildning igen, vi kallar det de iaf, vet faktiskt inte vad det är. Sen på fredag igen, min lediga dag, buhu!

Så ja jag kan nog redan idag ta tillbaka att jag ville tillbaka till jobbet, men samtidigt är det skönt att göra något.
Nehe nu ska jag fortsätta se på When a man loves a woman..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0