1.a Februari

Ny månad, äntligen. Januari har varit så jäkla lång känns det som, även om veckorna har gått snabbt, men det är bara en månad sen det var nyår.

Måndag idag, och det är alltid lika ångestframkallande att det är en hel vecka att jobba, nu är jag bara ledig onsdag och lördag. Bara och bara.. Jag måste ta tag i mitt liv och göra något åt detta nu. Ska kolla upp det där med stipendium.

Veckan blir nog lugn, vi tänkte vi skulle gå på bio någon dag, Avatar. Och sen skulle vi ge oss ut till tati, som tydligen skulle ha rea. Jag skulle även behöva åka till Chilli och köpa en lampa till det nya bordet. Och sen kanske jag får byta ut det lila ändå, vet inte än om jag ska ge mig :)

Snart dags för bädden, upp och jobba imorn igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0