VI SKA FLYTTA!!!

Äntligen, vi har hittat vår lägenhet. Östra Hamnen, en 2.a på 64 kvm. Ska bli så skönt att komma ifrån den här lägenheten och den satans vägen som är utanför. Istället för en väg utanför lägenheten kommer nu finnas vatten ( ganska nära iaf).. Nära till city. Visst hade jag gärna flyttat till en trea, men den här bli super också. Kommer ju bli lite dyrare att bo där men E ska betala lite mer än jag, det fick han ta eftersom det är han som vill bo så dyrt.
Så flytt kommer bli i slutet av september, snart dags att packa. Jag vill börja packa redan nu.
Men jag tänker nog inte vänta för länge med att börja, för vi kommer ha högst 4 dagar på oss att flytta,städa den här lägenheten. Så ganska så tajt. OM vi inte blir tvugna att betala dubbla hyror. Men de hoppas vi inte på.

Men nu ska jag fortsätta att se speedway.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0