Män och deras "leksaker"

Jobbhelgen har börjat, som tur var ingen sjuk, vilket oftast betyder att det blir en lugn helg, hoppas att morgondagen är frisk också.
Slutade lite tidigare, tänkte jag skulle hem och städa inför imorn, åkte hem och la mig och vilade istället. Så mycket skönare.. Blev väckt av E som varit 30 mil uppåt landet och bytt ut sin gula mc mot en röd. Gick ut och kikade lite på den, och helt klart godkänd ;) Men jag gillade den gula, den syntes.

Har precis tittat på Kval till GP nästa år, trodde Jonasson skulle komma vidare, men icke. Lindgren, Lindbäck och Laguta(?) gick vidare. Jag vet inte om jag tycker det är okej att Lindgren egentligen får kvala, han ligger 9a nu i Gp och jag tror han går före Jonsson(han kör som en kratta, gjort de senaste i gp iaf) vore väl schysstare att låta dom som INTE är med i gp tävla för att komma med? Aa det är ju inte jag som bestämmer :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen försöka komma i säng i någorlunda tid..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0