Letar och letar..

Fick med mig E till ikea, tänkte vi kunde kolla lite efter sängstommar, men vi är inte eniga om hur vi vill att de ska se ut. Jag vill väldigt gärna ha vitt, och E vill ha de mesta förutom vitt. Jag vill gärna inte ha svart igen(om de inte är en förbannat snygg stomme).. Har tittat igenom massor av sidor på nätet men jag hittar inga förutom vita då förstås. Jag tycker vi ska sätta in en snygg fondvägg i sovrummet och köpa oss en vit säng. Men med såna saker så får jag nog inte som jag vill.. Får åka ut till nisses och se om dom kanske kan ha något intressant.

Så om ni vet några bra sidor med snygga sängstommar så är de bara och skriva. Jag har tittat på: Ikea,halens,jysk,mio,em, erikslunds möbler...

Ne de var väl allt för nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0