Lediga dag!

Det var skönt med en lång sovmorgon. Det kan man aldrig få för många utav.
Tog tag i det som gick att städa. Lär ju bli städning snart igen eftersom idag var sista anmälningen på våran lägenhet, så nu är det bara att invänta ett samtal från verner, så vi ska visa lägenheten. Jag hoppas dom tänker så pass långt att dom i första hand tar dom som vill flytta in tidigare. Jag vet fan inte hur jag ska klara mig annars.

Gjorde ett evenemang till min födelsedagsfest på face, smidigt och bra, men vafan finns kanske med för? Helt värdelöst svar tycker jag(värdelöst är att ta i men dumt svar när man behöver veta), fast jag hoppas folk förstår att dom måste svara JA eller NEJ innan lördag. Det står ju senast 21 Augusti, och det betyder inte att man ska svara KANSKE..

Usch jag är sugen på allt annat än nyttig mat, jag är så trött på allt det vanliga vi alltid äter, igår åt vi lax med ris för ovanlighetens skull, fast gott? Nja, jag åt så jäkla mycket av det när jag blev tillsammans med E och är fortfarande trött på de.
Men imorn kväll ska vi minsann äta kräftor som vi fick med oss av pappa. MUMSMUMS!!
Nej lär väl gå igenom frysen och se om det finns någon mat....

Ringde precis körskolan min lärare var fullproppad till v.37, fick en på fredag, men tänker ju förstås ta med någon annan istället, annars blir jag aldrig klar. Jag tycker inte om det, för han är så bra att köra med :(


Kommentarer
Malou



Man svarar kanske för att man inte vet... För vissa krävs det lite mer planering då jag antar att det är ett barnfritt kalas...?!

2010-08-18 @ 20:48:36
Lina

Jo det förstår jag också att det gör för vissa. Men är ändå svårt för mig och veta hur mycket mat jag ska köpa när jag inte vet hur många som kommer...

2010-08-18 @ 20:51:14
URL: http://lijos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0