Ingen bra dag?

Först verkar Verner fucka upp sig, sen ska VC fucka upp sig. Och sen åkte vi ut till Media Markt med förhoppningar att hitta en laddare som kunde ladda, men tydligen måste något vara glappt eller så är batteriet slut. Så återigen in på reklammation. Vilket kan kosta för mycket. Men E tyckte jag skulle skicka in den. Undra om han vill betala också?=) Vill ju bara få den å funka å sälja den. Kan nog hitta en hel del som vi kan sälja innan vi flyttar. Finns ju alltid någon som vill ha det.

Blir att åka hem och försöka städa en skvätt efter jobbet imorn. Jag ångrar att jag sa att vi kunde visa lägenheten på söndag. Fan! Sen imorn kväll är det kval till GP, ska hålla tummarna för THJ att han går vidare. Vore fasen kul!

Känner mig aningens svullen, fick för mig och ha en svulla kväll med både pizza och godis. Körde någon bacon pizza, men plockade bort nästan all bacon, den va inge god. Hälften i magen, hälften i kylen. Än så länge :)

Bara skräp på tv och jag har nog läst igenom allt som går att läsa på nätet.

Men lär väl roa mig med något en stund till innan sängen kallar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0