Häälg!

Äntligen fredag och helg. Lite småtråkig fredagkväll bara. Har städat lite och ska väl ta de sista imorn. Eftersom katterna har en förmåga att skvätta deras kattsand överallt precis när man dammsugit så lär jag dammsuga ännu en gång imorn.
Tog mig ett glas rött innan, men sen tänkte jag att dricker jag mer så kanske jag vill ut, går jag ut så blir jag troligen onykter, blir jag onykter orkar jag inte imorn, så det fick sluta där ;) Jag är inte en tvådagars människa. Knappt en endagars heller... Haha

Så jag hoppade i min gamla vms elit tröja och ett par mjukisar och åkte och köpte thaimat. Det satt fint i magen.
Efter jobbet åkte jag förbi öb, sa till E när vi storhandla häromdan att han skulle påminna mig om att INTE köpa mer schampo och balsam för vi har hur mycket som helst, vad köpte jag inte? Jorå schampo och balsam. Sen lite snacks till imorn och pappertallrikar, ingen fancy fest här inte. Jag har ingen lust att stå och diska så många tallrikar.

Höll på att glömma dagens shopping, något som de flesta andra tjejer har, en skinnjacka, ja fast fejk då förstås, jag är way för snål och fattig för en äkta. Men jag är inte helt 100 på om jag vill behålla den än. Den sitter liiite tajt vid brösten, men köper jag en större storlek så är den megastor vid magen. E får godkänna när han kommer hem.

Funderar på att ta ett bad och få på mig en ansiktsmask och hela kittet, men vet fasen inte om jag orkar.. Får väl fundera en stund till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0