Gah!

Ligger fortfarande vaken, kan inte sova. Har en enorm huvudvärk, eller så fort jag reser mig upp så är det som någon slår mig hårt i huvudet. Halsen är som igår, ingen skillnad. Känns som febern går upp och ner, svettas som fan ibland och fryser andra sekunden..

Fick iaf i mig pizza innan idag, orkade inte laga någon mat, men vem gör de när man är sjuk?
Vet inte om jag har smittat E, tyckte han sa något om det när jag slocknade några timmar..

Lite svårt med mitt jobb, jag tror att jag egentligen ska ringa imorn för att friskanmäla mig om måndag, och jag har för mig att man ska göra det runt 10, men hur ska jag veta om jag är frisk på måndag om jag mår likadant imorgon?
Men förstår dom att dom måste ta in någon för mig annars. Får väl ringa och höra med dom imorn.

Måste försöka sova nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0