Freedoooom

LEDIG i 2 dagar, sovmorgon :D
Har varit ute övningskört en sväng nu på kvällen, kört i en jäkla massa rondeller. Jag är lite smådålig på rondeller, kommer in lite för snabbt och andra bilar existerar inte. Ne riktigt så illa är det inte. Men jag tycker jag känner mig mycket säkrare på vägen nu. Och det är ju bra. Undra vad jag ska få köra imorn i 80 minuter, hoppas bara det går snabbt.

Ringde en till om visning idag, om dom andra inte vill ha den. Så isf blir det visning på torsdag igen. Känns som veckan är fullsmockad. Imorn körning och tvätt, på onsdag får jag väl städa och sen handla för helgen, torsdag eventuell visning och sen lördag blir de party :) Ser faktiskt fram emot det.. Blir lite folk ändå.

Och sen är det dags att börja packa ner lite saker, det längtar jag efter, känns mer verkligt då.

Nee nu ska jag fortsätta se 2½ män


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0