....

Jag måste verkligen hålla på att bli senil, jag måste kolla på min egna blogg vad jag har skrivit, så jag inte skriver samma sak igen. Vilket jag säkert ändå kommer göra för jag redan glömt bort vad jag läst! SENILA LINA!

Städat klart här hemma, har även tagit tag i mina kläder, hur kan jag ha så jäkla mycket kläder som ska slängas, ännu en gång ska jag slänga en hel svart kasse med kläder, gjorde fasen de i juni nån gång senast. Hittade en kjol som jag köpte från Gina precis innan jag började gå ner i vikt förra året, prislappen satt kvar.. Men den tänkte jag skänka till min kusin om hon vill ha..

Hösten närmar sig med skrämmande steg, men snart kan man börja använda stövlar igen, älskar stövlar. Men jag vågar inte shoppa på mig något just nu, vill se hur räkningar och sånt kommer se ut när vi flyttar in, kanske kommer få leva på nudlar? Ne så illa ska de inte behöva vara. FAST jag får nog göra om lite i mitt levnadssätt, inte lika mycket onödig shopping och småhandling. Och sen är ju tanken att jag SKA sluta röka..

Imorn om jag vaknar skapligt ska jag nog sticka iväg till ÖoB och köpa några flyttkartonger, finns saker som inte direkt används som man kan packa ner redan nu.. Fast om jag hade fått bestämma så hade jag nog gärna slängt en hel del av det också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0