Back...

Tvåa i serien fick dom bli, så nästa vecka tror jag semi börjar igång, blir mot indianerna, tycker dom borde klara dom, fast man vet väl aldrig.

Svårt det börjar bli med mat, jag är inte sugen på någon form av mat alls längre, alltså jag är hungrig,  men jag kan inte komma på någon mat som jag är sugen på. Inte ens tacos, inte ens thai. Det är så enformigt med mat här hemma, eftersom vi "försöker" köra någorlunda nyttigt oftast så blir det samma mat, men jag kan inte komma på någon "normal" mat som jag är sugen på heller.
Har suttit och knaprat lite chilinötter som var över sen lördags. Men borde väl lägga av med det också, får väl se fram emot min tårta på måndag :) Stackars E som får gå upp tidigt och ge mig tårta på sängen. Fast jag sa faktiskt till honom att han inte behövde. JO tårtan behövs men jag kan likaväl ta den på eftermiddan, kvällen. Det är ändå inte lika kul att fylla år som när man var liten :)

Har beställt hem 2 ljus med doft av kokos/vanilj. Tänkte dom kunde få ta plats i det nya badrummet. :)

Nu ska jag snart sova.. Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0