17/8 10

Dagen snart slut. Imorn är jag ledig, vet inte om jag ska orka städa en skvätt. Alla dessa hårbollar överallt gör mig tokig, en rakning av katter hade inte varit fel. Fast hårlösa katter skrämmer mig, så de går int. Tänk att vakna upp med en naken katt framför dig, jag skulle nog fan skita på mig.

Hann packa ner 3 flyttkartonger igår, med vinterkläder och skor och lite som inte används, det är vad jag får in i garderoben. Resten får väl vänta till iaf september. Tänkte försöka be mamma snällt att hjälpa mig att putsa fönstren när hon kommer upp, några iaf.. Jag är helt värdelös på det. Var ju ganska så mycket som var tvunget att vara rent när man flyttar, det kommer bli dryyygt! Men helt klart värt för att komma till den nya..

Måste även ringa trafikskolan imorn, har glömt bort det varje dag sen förra torsdagen, men imorn måste jag. Tänkte försöka ta tag i det nu.

Nehe ska se lite på tv innan det är dags för sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0