Things to do..

En ledig dag är aldrig en helt ledig dag. Alltid något att göra.
Vaknade först ganska så tidigt, men tänkte att jag har sovmorgon jag ska sova längre, och det gjorde jag.
Vaknade igen runt 12 och tyckte att det var dags att gå upp. Frulle och lite tv sen var det dags att börja igång att städa. Rensa ur städskåpet på en massa skräp.. Sen när jag var färdig med städningen så var det dags att tvätta, men bara 3 maskiner idag, så det gick ju snabbt.

Till middag blev det spagetti och köttfärssås med en massa sallad. Och nu har vi precis kommit hem, har övningskört idag också. Kändes något bättre och det känns inte lika hemskt att köra ute på vägen längre :) Så framåt måste jag säga att det går. Får se vad körskoleläraren säger imorn..

Ska in och kolla lite bil till mig själv. Det får bli någon billig variant, som inte är för stor... Ser ju knappt något när jag ska backa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0