Äntligen vår?

Vilket underbart väder, när jag kom hem från jobbet bytte jag till min vårjacka som jag köpte på gina tricot när jag var hemma i Vetlanda. Cyklade till Coop i hopp om att det skulle finnas lite träd till balkongen men dom hade nog precis börjat få in ute blommor där, så inget träd där int.

Så när E kom hem så åkte vi till Plantagen, där hittade jag något träd busk liknande, blev helt okej, vet inte om jag ska köpa några fler blommor som jag ska ha i.. Tyckte trädet var dyrt, nästan 300:- för ett jäkla träd, borde gått till skogen och nallat ett där istället. Sen blev det lite småstenar till ljuslyktorna jag köpte igår. Jag borde verkligen inte köpa mer ljus saker, har ju fasen ett helt skåp fyllt med ljus och ljuslyktor.

Till middag blev det köttfärsås och väldigt lite pasta och massor av sallad, det får även bli min lunch till jobbet imorn. Så nu ska vi se hur länge jag kan hålla det nyttiga innan jag bryter det igen. Tänkte jag bara ska hålla på på vardagarna, men vi får se.

Om man skulle ta och plocka undan lite kanske. Bombnedslagsvarning som vanligt här hemma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0