20.e April

Äntligen tisdag, imorn är jag ledig. Vi ska få ändrade scheman, jag gissar på att min 4 dagars ledighet kommer att drabbas :( Så efter sommarn ska jag kolla om jag får gå upp heltid, för om jag inte kan ha 4 dagars ledigt, så är det ingen mening med mindre %, men det får bli efter semester. Och om vi ska flytta så är det ju alltid bättre om jag får lite extra varje månad.. Men just nu ser det lugnt ut på den fronten, flytten alltså.

E fick en härlig morgon, jag ställde fram soppåsen på morgonen så han skulle ta ut den, jo ha fick dammsuga, för katterna hittade falukorv och det hade legat över hela golvet. Jäkla katter. Men Sture kanske bli lite lugnare nästa vecka, på måndag ska han kastreras, stackars lille Sture, inga bollar kvar.. haha
Så jag får åka taxi dit, sen tror jag att jag ska kolla lite på Hälla, hoppas dom öppnar runt 8-9, för så tidigt ska jag lämna lilla Stuuul. Sen hoppas jag att E kan sluta lite tidigare så jag slipper ta taxi hem, blir ju en jäkla dyr kastrering annars.

Ikväll blir det kycklingfile och hasselbackspotatis, med Jensens FAVORITSÅÅÅÅÅS, hittade den igår på ica ettan. Finns väldigt få såser som är så god som jensens favoritsås, men om den blir lika god nu vet jag ju inte.

Har varit inne och kollar lite jobb och löner, att jobba inom IT verkar vara bra, iaf lönerna. Undra om de är så kul? Kollade lite på juridik, finns lite distansutbildningar. Ska kolla vidare på det..

Nehe nu ska potatisen penslas, kycklingen ska in i ugnen och jag ska in i duschen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0