Vimmelbilder

Dagen har gått ganska så sakta, har inte gjort något alls. Förutom suttit vid dator och tv.
Har precis kollat igenom lite vimmelbilder från BmB, det finns helt klart en anledning för att man ska försöka gömma sig från kameran när man är onykter, det tror jag många av de som är på vimmelbilderna lär sig efter dom sett sig själva.. Jag har hamnat på några bilder, och därför hamnar jag helst aldrig där igen :) Man sitter som besatt och letar efter bilden dagen efter för att se hur jävlig man såg ut. Ibland kan man pusta ut ibland vill man gömma sig under täcket och aldrig visa sig igen. Men är visserligen väldigt sällan ute på de ställen där de tar kort. Har inte varit på bmb sen i slutet av sommarn. Enligt mig måste man vara ganska så onykter för att ha kul där, de är så knökafullt med folk där, och jag försöker att undgå att bli så onykter..

Natalie som jag sa fick en liten pojk har skickat en bild på lillfisen. MASSOR SÖT! Jag hoppas jag träffar henne när jag kommer hem, hon bor ju lite utanför Vetlanda, vilket gör det lite svårt att hälsa på, men visserligen är min mor lika barnkär som jag, så det kanske inte blir så svårt trotsallt.

Nehe jag kanske ska... Göra något?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0