Vill jag, så vill jag det snabbt.

Har blivit så inne på att skaffa en till katt, och E är väl egentligen sådär vid att skaffa en till, men tror Skilla skulle älska att ha en kompis, och jag också :) Just nu har jag inte hittat någon misse som jag vill ha, men det dyker väl upp, jag vill ha dom så små som möjligt och det är 12 veckor tror jag. E såg det som ett problem om vi ska resa bort och ingen vill vara kattvakt, men det finns ju kattpensionat, visste jag faktiskt inte om, men fasen så bra.
Så jaa efter jul är det nog faktiskt dags för ett liten misse till, bara försöka vara extra snäll mot E :D

Nu är det snart dags för sängen.. 4 dagar har gått så snabbt, och denna veckan lär väl gå lika snabbt, snart sitter jag på tåget och halv lipar för det går så jäkla sakta, sen går det alltid extra sakta bara för man vill hem så snabbt som möjligt. På hemvägen tror jag att jag tar x2000, om det inte kostar för jäkla mycket. För något flyg hittade jag inte som gick. Från Jönköping till Stockholm tar det annars bara 55 minuter.. Vilken skillnad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0