Uppe tidigt.

Usch klockan är tio och jag är vaken, ingen fara att vara vaken vid tio men jag gick och la mig väldigt sent igår. Filmen var väldigt bra, väldigt rolig, den tycker jag ni borde se :)

Upp och tvätta idag, mindre roligt men lika bra att få det gjort.
När jag är uppe vid den här tiden har jag så svårt att veta vad jag ska göra? Kan ju städa, men det gjorde jag ju för bara några dagar sedan. Men lär väl ta en dans med dammsugarn om en stund. Frukost måste jag väl få i mig också. Magen börjar smått ropa efter mat nu, har inte haft någon större matlust på några dagar nu, eller jag har ätit men har inte varit speciellt hungrig bara..

Alla jäkla telefonförsäljare kan ju fara och flyga, jag är så trött på dom, varje dag man kommer hem från jobbet så har man ett missat nr från 08 eller okänd, och är man hemma så hinner dom ringa flera ggr. Jag brukar svara och lägga på i samma sekund. Och svarar jag så får dom höra på någon som är sur. Jag borde säga ifrån att dom ska sluta ringa. Men fattar dom inte det lite själva när man lägger på mitt i örat på dom? Eller är dom lite små tröga?

Nehe ska väl försöka få i mig lite frulle innan nästa spring till tvätten är..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0